دنیای من

کارهای خونم

1400/4/6 17:44
نویسنده : دریا
71 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.دریا هستم.

و این اولین وبلاگ من هست،دوستدارم،تجربیات زندگیم رو در اختیار شما بزرگواران بزارم.

پس بامن همراه باشین.

این لیست کار روزانه ی من هست که از یکی صفحه های نینی سایت پیدا کردم.

خیلی کامله.

الان داشتم ظرف هارو میشستم،همچنین گاز رو.

برای تمیز کردن گاز،میتونید از صابون هم کمک بگیرین.

بجای استفاده کردن سرکه+جوش شیرین

که ترکیبش گاز سمی تولید میشه.

و صابون همیشه تو خونه ها هست، من اومدم شیشه گاز رو با شیشه پاک کن تمیز کردم و سر شعله و شعله پخش کن هم با کمک صابون شستم.

سفید و براق شد،همچنین روغن های چسبیده هم از بین برد.

من اکثر اوقات کابینتام مرتبه پس میرم کف اشپزخونه و کابینت رو تمیز کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به دنیای من می باشد